Overslaan en naar de inhoud gaan

Tips om een commerciële e-mail te schrijven

E-mail is een populair communicatiemiddel. Dat zie je aan je inbox. Beetje vol denk je niet? Bij je klanten is dit net zo. Hoe kan de e-mail van je bedrijf er tussen opvallen? En beter, hoe veroorzaakt hij de gewenste actie? We geven je enkele tips voor het schrijven van commerciële e-mails. 

Lees meer

Alle artikels

Hoe je landingspagina optimaliseren voor een hoge kwaliteitsscore?

Via een Google AdWords ad komt je prospect terecht op een landingspagina. Deze pagina is zo opgebouwd dat de bezoeker direct actie kan ondernemen. Het moet dus dodelijk duidelijk zijn. Hoe optimaliseer je je landingspagina en verbeter je de kwaliteitsscore? Lees onze tips.

Lees meer

Hoe goede content schrijven voor je webshop?

Je bent een webshop gestart en bent overtuigd van je producten. Zijn je prospects dat ook? En gaan ze over tot conversie? Heb je eigenlijk goede content? Waar hou je rekening mee? Lees hier de schrijftips.

Lees meer

Vindt Google je webshop? SEO tips voor e-commerce

Dat je je website moet optimaliseren voor zoekmachines weet je al. En je webshop? Wordt deze gevonden en scoort hij hoog in de Google ranking? Lees hier over SEO voor e-commerce.

Lees meer

Waarom bloggen voor je bedrijf de moeite waard is

Blogs schieten als paddenstoelen uit de grond. Iedereen lijkt er voordelen in te zien. Jij twijfelt, bloggen voor je bedrijf vraagt veel energie. Levert het iets op? En worden je teksten wel gelezen? Het is de moeite waard. Lees hier waarom.

Lees meer

Wat kan Storytelling betekenen voor jouw online marketing?

Je publiceert genoeg content en toch komt er weinig reactie op. Boeit het niet? Je organisatie heeft nochtans een interessant verhaal te vertellen. Verhalen vertellen of Storytelling, wat is het en wat kan het betekenen voor jouw online marketing?

Lees meer

Explanimations, iets voor jouw online marketing?

We zijn fan van sterke copy, toch weten we dat dit niet de enige vorm van content is. Animatie en explanimations, daar zit toekomst in. Begin er daarom nu mee. Wat is het en hoe begin je er aan? Ontdek of uitleganimaties wat voor jouw online marketing zijn. 

Lees meer

Online adverteren met Real Time Bidding, wat is dat?

Je hebt misschien wel eens over ‘Real Time Bidding’ gehoord. Wat is dit nu precies? Zou jij deze vorm van online adverteren toepassen? Geen idee? Kom hier meer te weten.

Lees meer

Real Time Bidding, hoe werkt het?

Je wilt Real Time Bidding inzetten voor je online marketing. Hoe werkt deze vorm van online adverteren? Lees er hier meer over.

Lees meer

Het verschil tussen Facebook volgers, vrienden en fans

Op Facebook heb je een persoonlijke pagina, een pagina voor je bedrijf of een groep. Verder heb je ook volgers, vrienden en fans. Hoe zat dat nu weer in elkaar? Wat is het verschil? We frissen het even op.

Lees meer